خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

آغاز فصل جدید مسابقه پیش‌بینی نود / دانلود کنید، رقابت کنید

نرم افزار مسابقه پیش بینی فوتبال برنامه نود برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر به‌روز‌ رسانی شد.خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

به گزارش وبسایت نود، برنامه نود در سالهای اخیر با طراحی نرم افزار موبایلی رقابت هیجان‌انگیز پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر را آغاز کرده که با استقبال میلیونی مخاطبان همراه شده است.

دور جدید این رقابت‌ها با کمی تاخیر و از هفته دوم لیگ‌برتر هفدهم آغاز شده است. به همین منظور مخاطبانی که اپلیکیشن برنامه نود را پیش از این دریافت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به مارکت‌های دریافت نرم افزار همچون بازار، گوگل‌پلی یا اپ استور، نرم افزار خود را به‌روز کنند و با نصب نرم‌افزار "لیگ ۱۸" به پیش‌بینی فصل جدید رقابت‌ها از هفته دوم بپردازند.

همچنین کاربرانی که تاکنون اپلیکیشن پیش‌بینی نود را دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به لینک‌های زیر این نرم‌افزار را با نام "لیگ ۱۸" دریافت کنند و با ثبت‌نام و تایید شماره تلفن همراه خود به پیش‌بینی مسابقات بپردازند. بعد از ثبت نام در اپلیکیشن یک کد فعال‌سازی از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود که با وارد کردن این کد در نرم افزار "لیگ ۱۸" می‌توانید به پیش‌بینی مسابقات وارد شوید.

لینک دانلود اپلیکیشن نود برای اندروید در کافه بازار

لینک دانلود اپلیکیشن برای اندروید در گوگل پلی

لینک دانلود اپلیکیشن نود برایios

اگر هنگام شرکت در پیش‌بینی با مشکل صفحه سفید یا خطا در دریافت اطلاعات مواجه شدید یک بار از نام کاربری خود خارج شده و بار دیگر وارد شوید.

هر هفته می‌توانید ۸ مسابقه لیگ‌برتر خلیج فارس را پیش‌بینی کنید و در پایان هفته برترین پیش بینی کننده در برنامه معرفی شده و جایزه به او تعلق می گیرد و در پایان فصل بیننده‌ای که بیشترین امتیاز را کسب کند صاحب جایزه ویژه و چند ده میلیونی نود خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.