خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

انتقال علیرضا حقیقی به آپولوی یونان منتفی شد

باشگاه آپولوی یونان سرانجام دروازه‌بان جدید خود را معرفی کرد.خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از سایت اسپورت اف‌ام یونان، واسو واسیچ، دروازه‌بان ۲۸ ساله سوئیسی که اصالت صربستانی دارد به تیم آپولوی یونان پیوست تا پرونده این باشگاه در خط دروازه بسته شود.

این انتقال در حالی صورت گرفت که طبق اعلام رسانه‌های ورزشی یونان علیرضا حقیقی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه ساندسوال سوئد یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه آپولوی یونان بود. سرمربی تیم آپولو نیز چند روز پیش گفته بود که از میان چند گزینه خارجی یک دروازه‌بان جدید را انتخاب خواهند کرد

برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

پروین: ۵۰ سال در پرسپولیس بودیم و پولی در کار نبود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به وزیر گفتم ما پنجاه سال در پرسپولیس بودیم و اصلا پولی در کار نبود ولی الان هم بازیکنان و مربیان خوب هستند و خوب مدیریت می‌شوند.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس عصر امروز ساعتی را در وزارت ورزش و جوانان میهمان مسعود سلطانی فر بود.

علی پروین پس از این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از نشست با سلطانی فر، به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: محور اکثر صحبت های ما تیم های استقلال و پرسپولیس بود. قبل از اینکه من خیلی موارد را بگویم آقای سلطانی فر پیشدستی می کرد و به درستی اشاره کرد که هر وقت استقلال و پرسپولیس قوی باشند تیم ملی قوی خواهد بود و نظر من هم همیشه همین بوده است. گویا یکی حرف دل من را قبلا به وزیر زده بود.خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس ادامه داد: درآمدزایی که اخیرا برای این دو تیم انجام شده است واقعا شاهکار است. بازیکنان امروز بسیار گران هستند و همه می دانیم هزینه های این دو باشگاه چقدر سنگین است. به وزیر گفتم ما پنجاه سال در پرسپولیس بودیم و اصلا پولی در کار نبود ولی الان هم بازیکنان و مربیان خوب هستند، هم خوب توسط شما مدیریت می شوند و به آنها رسیدگی می شود. جوری مدیریت شده که تقریبا تمام بدهی های این دو باشگاه صاف شده و مبلغ بسیار ناچیزی باقی مانده است.

پروین افزود: درست است که من پرسپولیسی هستم اما به خاطر منافع ملی تیم دومم استقلال است. الان هم خدا را شکر استقلال بازیکنان خوبی گرفته و تقویت شده است. اصلا اعتقاد ندارم که وزیر ورزش مملکت طرف یکی از این دو تیم است و او کاملا عدالت را بین استقلال و پرسپولیس رعایت کرده است. سلطانی فر متعلق به تمام ورزش مملکت است و از زمانی هم که آمده است ورزش ما رشد بسیاری داشته است.

وی در ادامه با تاکید به نگاه یکسان وزیر ورزش و جوانان به همه تیم ها گفت: این که بعضی یاران استقلال پیشنهاد خوب داشته اند و رفته اند بیشتر به مدیریت باشگاه بر می گردد و وزیر دخالتی در آن ندارد. استقلالی ها حق دارند نگران تیم خود باشند و دوست دارند همیشه تیمشان قوی باشد. امیدواریم استقلال و پرسپولیس هم در آسیا نتیجه بگیرند و هم در لیگ امسال شک ندارم یکی از این دو تیم قهرمان می شود.

اسطوره باشگاه پرسپولیس همچنین ساماندهی مالی و تامین منابع دو باشگاه را بسیار عالی توصیف کرد و اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان و سلطانی فر در این زمینه بی نظیر کار کردند. فکر می کنم بیش از صد میلیارد تومان فقط بدهی مالیاتی دو تیم بوده است که سر و سامان دادن به آن کار راحتی نبود ولی با نشست ها و جلسات مختلف به سرانجام رسید. فکر می کنم مشکلات عمده این دو تیم حل و فصل شده است.

پروین همچین عملکرد مربیان خارجی دو تیم را بسیار خوب دانست و افزود: من همیشه اعتقاد داشتم مربی درجه یک باید به این مملکت بیاید که الان کی روش در تیم ملی، برانکو در پرسپولیس و شفر در استقلال سه تا از بهترین ها هستند. آنها مربیانی هستند که می توانند به مربیان ما هم چیزی یاد بدهند. همیشه با مربی درجه دو و سه خارجی مخالف بودم و الان هم هستم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان در خصوص توهین برخی هواداران در ورزشگاه ها گفت: اتفاقا در صحبتی که با سلطانی فر داشتیم مطرح شد که اگر ما می گوییم باید خانواده ها برای تماشای فوتبال به ورزشگاه ها بیایند پیش نیازش این است که فضای ورزشگاه ها سالم باشد. اگر قرار باشد هواداران فحاشی کنند این موضوع به هیچ عنوان عملی نمی شود و غیر ممکن است. من فکر می کنم هواداران این دو تیم شعور بالایی دارند و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

ویسی: فردا مقابل پارس جم اول برای نباختن و بعد برای برد بازی می‌کنیم

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فردا مقابل تیم خوب پارس جم اول برای نباختن و بعد برای برد بازی می‌کنیم.

به گزارش وبسایت نود، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم گفت: اول فصل هماهنگی تیم‌ها و مسابقات ابتدایی خیلی مهم است و فردا مقابل تیم خوب پارس جم به دنبال سه امتیاز هستیم.

وی افزود: همه تیم‌ها به دنبال جمع آوری امتیاز هستند و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم و به دنبال ارایه یک بازی جوانمردانه و خوب هستیم تا بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

ویسی در مورد شهر جم و تیم مسجد سلیمان که مشکل مالی دارند، گفت: شهرهایی مثل جم، عسلویه و مسجد سلیمان که درآمدزا هستند لیاقت داشتن تیم در لیگ برتر را دارند. دلخوشی مردم این شهرها فوتبال است. مسئولان نفت مسجد سلیمان می‌دانستند اگر تیم به لیگ برتر بیاید منبع درآمد نخواهد داشت. امیدوارم که با تلاش مسئولان از این وضعیت خارج شویم. به هر حال مسئولان شهری ما را به پتروشیمی ماهشهر وصل کرده‌اند و امیدوارم که با نتایجی که می‌گیریم مردم شهرمان راضی باشند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد مصدوم و محروم تیمش گفت: مشکلی نداریم. مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم.خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

وی در مورد اینکه چرا شما مدام تیم تان را تغییر می‌دهید و از استقلال خوزستان بعد از قهرمانی به سپاهان رفتید و بعد از این تیم هم به تیم دیگری رفتید گفت: یک سری مسایل در خانواده رخ می‌دهد. مثلا خدایی نکرده شما از همسرتان طلاق می‌گیرید من چه می‌دانم چه اتفاقی افتاده است؟ با بدبختی استقلال خوزستان را قهرمان ایران کردیم و مگر دیوانه‌ام که تیم آسیایی را رها کنم و به شهر دیگری بروم. من را نخواستند و بیرونم کردند. امسال هم بدون اینکه یک ریال از تیم استقلال خوزستان بگیرم جدا شدم و ۶۵ میلیون تومان هم از جیبم هزینه کردم.

ویسی افزود: دیوانه نبودم که تیم را رها کنم و بروم و با آن شرایطی که خود مسئولان می‌خواستند تیم سقوط کند و بی آبرویی در فوتبال مملکت رخ بدهد. ۸۰۰ میلیون قراردادم با این تیم بود یک ریال به من ندادند و ۶۵ میلیون هم برای تیم هزینه کردم و دینم را به تیم ادا کردم. من را اخراج کردند و صحبتی با من نکردند. حتی در خانه‌ای که هستم نامه زدند که از خانه برو بیرون. بدون اینکه یک ریال پول بگیرم. من بی‌وفایی نکردم آنها بی‌احترامی کردند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد مسایل مالی باشگاه گفت: مشکلات مالی هنوز حل نشده ولی قول داده‌اند که حل شود و ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شود. امیدواریم به آینده و آینده خوبی داریم اگر آینده تیم را از نظر مالی خوب نمی‌دیدم یک لحظه نمی‌ماندم و امیدوارم بتوانیم مردم مسجدسلیمان و خوزستان را با این تیم فوتبالشان خوشحال کنیم.

ویسی گفت: فردا اول برای نباختن و بعد برای بردن بازی می‌کنیم. می‌خواهیم یک امتیاز بگیریم و اکثر بازیکنان ما تن شان به تن بازیکنان لیگ برتر نخورده. گرفتن یک امتیاز هم اندوخته خوبی برای بازی‌های بعدی می شود.

برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

تارتار: مصمم به برد در بازی فردا هستیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما توان رقابت با تیم‌های مدعی را نداریم اما با نفرات موجود و با این بودجه یک هدف‌گذاری خوب انجام دادیم تا با جذب بازیکنان باکیفیت برای موفقیت تلاش کنیم.

به گزارش وبسایت نود، مهدی تارتار در نشست خبری خود گفت: قبل از هر چیز از اصحاب رسانه تشکر می کنم که برای تیم ما در این مدت حاشیه سازی نکردند. همچنین از مدیر رسانه ای سال قبل تیم تشکر می کنم. مدیر رسانه ای جدید ما هم از روزی که به تیم اضافه شده اخبار ما را پوشش داده است. در لیگ برتر بازی آسانی نداریم. همه بازی ها سخت است و با توجه به اینکه نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم بچه ها مصمم هستند تا بازی فردا را با برد پشت سر بگذارند.خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

وی ادامه داد: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است که در هفته اول لیگ هم موفق شد مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام دهد اما ما با توجه به بازی اول نیاز به برد داریم و امیدوارم هواداران بافرهنگ و خوب ما فردا در اولین بازی خانگی ورزشگاه را پر کنند تا در مسابقات بعدی حساب کار دست سایر تیم‌ها بیاید. یادم نمی‌رود در بازی اول فصل گذشته مقابل پیکان حمایت هواداران خیلی خوب بود و آن را فراموش نمی‌کنم به طوری که بعد از ۳۰ دقیقه اول بازی ۳ گل به این تیم زدیم. البته می‌دانم بازی فردا سخت است اما امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی در ادامه نشست خبری خود تصریح کرد: ما توان رقابت با تیم‌های مدعی را نداریم اما با نفرات موجود و با این بودجه یک هدف‌گذاری خوب انجام دادیم تا با جذب بازیکنان باکیفیت برای موفقیت تلاش کنیم. البته باید از باشگاه تشکر کنم که تا جایی که توانستند نفرات خوبی جذب تیم کردند. این را هم باید بگویم که بودجه باشگاه ما نسبت به فصل گذشته تغییری نکرده اما با همین شرایط تلاش می‌کنیم تا جایگاه مناسبی در جدول داشته باشیم و از سهمیه استان دفاع کنیم.

تارتار درباره وضعیت بازیکنانش هم افزود: تا جایی که یادم است ما در نیم‌فصل اول فصل قبل از دو، سه بازیکن جوان در تیم استفاده می‌کردیم که به ما کمک زیادی می‌کردند اما امسال از نظر مصدومیت مشکلاتی داریم و به طور مثال مسیح زاهدی مصدوم است و تکلیف او مشخص نیست. ما دنبال مدافع هستیم تا از نظر کمیت دچار مشکل نشویم و اگر مدافع خوبی پیدا کنیم حتماً آن را جذب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تیم شما چه در فصل قبل و چه در بازی با فولاد موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهد اظهار داشت: به هر حال این کم‌تجربگی بازیکنانی است که در جلوی زمین بازی می‌کنند ما باید بیشتر کار و تلاش کنیم تا بازیکنان پیشرفت کنند. آنها البته تا همین جا هم خوب تلاش کردند و ما باید بیشتر تلاش کنیم تا مشکلات مرتفع شود.

سرمربی تیم پارس جنوبی درباره شایعه بازگشت میثم تیموری و محمدی‌مهر از استقلال به این تیم افزود: ما باید جوانان تیم‌مان را در نظر بگیریم، درست است که باید در برخی پست‌ها بازیکن بگیریم اما در این باره تاکنون صحبتی با من نشده و به قول خود شما این مسأله شایعه است

برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

توافق یوونتوس و میلان؛ انتقال ایگواین - بونوچی و کالدارا نهایی شد

 دو باشگاه یوونتوس و میلان بر سر معاوضه بازیکنان خود به توافق رسیدند. 

به گزارش وبسایت نود، رسانه های ایتالیا از توافق تمامی طرفین بر سر معاوضه ماتیا کالدارا و گونزالو ایگواین با لئوناردو بونوچی خبر داده اند و انتظار می رود این انتقال به زودی نهایی شود. 

دو باشگاه یوونتوس و میلان بر سر معاوضه کالدارا با بونوچی به توافق رسیدند و ایگواین هم با انتقالی قرضی به ارزش ۱۸ میلیون یورو که با پرداخت ۳۶ میلیون دیگر می تواند دائمی شود به میلان خواهد رفت. خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

انتظار می رود این بازیکنان فردا و یا روز جمعه در تست های پزشکی شرکت کنند

برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.